19 January, 2012
PRODUK TF

Kurangkan berat badan, Kolestrol dan Glukos. Selain itu ia berfungsi membersihkan usus dan melawaskan buang air besar dan juga kencing. Ia produk anti-bakteria dan Anti-Oksidan.
Harga RM72 



Produk Belle Vie sangat sesuai untuk wanita. Tidak kira yang masih dara ataupun sudah berkahwin. Ia boleh menseimbangkan paras hormon, menyempurnakan kitaran haid, mengelakkan senggugut serta mengalakkan kesuburan. Turut membantu menyihatkan payu dara, membuang toksin dalam badan, mengatasi kelesuan, melambatkan proses penuaan, meningkatkan hubungan kelamin, mengatasi masalah jerawat.

Harga Ahli RM197



Masalah diabetes? Cubalah set Glucoach. Ia membantu merendahkan guloksa plasma dalam kedua-dua Diabetes Jenis 1 & 2, menambah penghasilan insulin, mengubah kadar penyerapan gula di dalam darah dan mengubahsuai pergerakan selular glukosa. Harus makan bersama 4Life Vitamins & Minerals. Untuk kesan lebih cepat digalakkan juga mengambil produk2 ini bersama Tea4Life.

Harga Ahli RM220 (untuk kedua2 botol)






Masalah penyakit jantung? Set 4Life Cardio mengekalkan jantung dan saluran darah yang sihat, meningkatkan pengepaman jantung, melindungi jantung dan arteri dari kerosakan berpunca dari oksidasi, mengekalkan tahap kolestrol yg sihat, membantu saluran darah mengendur, menurunkan tahap CRP and Homocysteine, menimbangkan tekanan darah, mengajar sistem imun melindungi jantung dari jangkitan. Harus makan bersama 4Life Vitamins & Minerals.

Harga ahli RM220



Male Pro adalah jawapan kepada masalah2 berkaitan lelaki. Ia MENGELAKKAN kanser prostat, membantu sistem reproduktif, membantu fungsi pundi kencing (masalah kerap kencing atau kencing tak lawas), menguatkan sistem imun, menyediakan perlindungan anti-oksidan, menghilangkan kelesuan dan meningkatkan...ehem...ehem. Wahai lelaki, kalau tak percaya, cubalah!

Harga Ahli RM250






Produk ini meningkatkan sistem imun sebanyak 283 % untuk melawan, menyembuh atau meredakan penyakit seperti asma, resdung, alahan, kencing manis jenis 1, Lupus, sendi, gout, psoriasis, ekzema, multiple sclerosis, Leukimia, masalah saraf.

Harga ahli RM169



Produk Transfer Factor Plus, dapat meningkatkan sistem imun sebamyak 437% untuk melawan jangkitan (bakteria, virus, kulat), Kanser, Ketumbuhan, Ulser Diabetes, Hepatitis, Endometriosis, HIV, Cyst, Buasir, Jerawat.
 

Harga Ahli RM232



Membantu dan menyokong fungsi kardiavaskular, penghadaman, saluran kencing dan sistem immun. Turut bantu tingkatkan kadar tenaga. Diambil bersama Transfer Factor Plus untuk pesakit kanser. Tidak boleh diambil oleh pesakit Diabetes.

Harga ahli RM249 (1 set 2 botol)



Sangat sesuai untuk kegunaan kanak-kanak dan juga bayi. Membantu mencegah daripada penyakit seperti selsema, batuk dan juga demam. Sama kekuatan seperti Transfer Factor Advance tetapi dalam bentuk yang mudah dikunyah. Dapat membantu menguatkan daya fikir (IQ) dan daya immun.


HARGA AHLI RM173



*Produk ni bila-bila masa boleh diminum untuk menggantikan makanan biasa anda. Sama ada di gantikan dengan sarapan atau makan tengahari atau malam. Sesuai untuk mereka yang tidak dapat mengawal selera makan yang biasa mengambil dengan kuantiti yang banyak atau mereka yang terlalu sibuk bekerja untuk mengambil hidangan boleh digantikan dengan Nutrastart.


Harga Ahli RM134

0 comments:

Post a Comment