13 December, 2011

Assalamualaikum...

Pernah dengar atau nampak tak barangan di atas. " 4Life Transfer Factor ". Saya pun baru tahu bila selalu mengunjungi blok Puan Fauziah Samad. Siapa dia? Bekas wartawan dan pernah berlakon juga dulu. Lebih dikenali dengan panggilan Kak Jee. Kalau nak tahu lebih lanjut dengan produk di atas bolehlah layari blog dapurkakjee.blogspot.com
4Life Transfer Factor bukan ubat. Ia hanya booster untuk meningkatkan imuniti badan untuk melawan penyakit. Saya dah makan lebih 2 minggu dan sekarang dalam proses penyembuhan. InsyAllah. Tekak saya macam ada lendir yang melekat dan itu membuatkan saya berdehem untuk mengeluarkan lendir tersebut. Selalunya saya gagal mengeluarkan lendir itu. Bila selalu dengan keadaan begitu tentulah rasa tak selesa terutama semasa sembahyang dan mengaji. Masa mula-mula tak rasa sangat tapi bila dah makan tahun ia menjadi satu gangguan dan tak selesa.
 Setiap kali lendir tu melekat dan saya cuba untuk mengeluarkannya, tekak saya menjadi sakit dan kadangkala membengkak macam tonsil. Pergi kelinik Dr. beri ubat antibiotik tapi lendir tetap ada juga. Bila saya terbaca  tentang 4Life ni saya terus menghubungi Kak Jee untuk dapatkan nasihat dan pandangan. Saya berdoa pada Allah s.w.t. agar penyakit saya ini dapat diubati. Kita berusaha dan berserah kepadaNya kerana hanya Allah yang Maha Berkuasa di atas segalanya.
Sekarang saya dah jadi ahli 4Life. Sesiapa yang berhajat hendak mencuba produk ini boleh menghubungi saya ditalian 019-7741234. Boleh juga terus pergi ke pejabat 4Life di Menara Pelangi (nanti saya letak alamat di bawah) atau mana-mana pejabat 4Life guna nama saya dan boleh beli dengan harga ahli. Caranya pergi ke pejabat 4 Life, isi borang tulis nama saya dan no. ID saya atau nak saya belikan pun boleh. 

Zainon Bt. Abdullah  No. ID 7385230
Pejabat 4Life : Unit 13.05, Level 13A, Menara Pelangi, 80400 Johor Bahru.
No. tel: 07 3327351

0 comments:

Post a Comment