07 March, 2012
Nak kurus...Memang semua orang nak badan cantik macam model. Tetapi yang paling penting ialah kesihatan. Tea4life bermanfaat untuk membersihkan usus dan membuang benda-benda yang berkarat di dalam usus kita. Cubalah minum teh ini, untuk kesihatan kita dan dalam masa yang sama boleh mengempiskan perut dan menjadi lebih slim. Ibu saya telah minum teh ini dan dia rasa lebih ringan, perut dah semakin kempis, nak buang air pun senang, nak buang angin aje kata dia. Saya pernah juga minum air teh jenis lain, tetapi asyik nak buang air aje. Dengan minum teh ini Isyallah tidak akan berlaku hal sebegini.
Dalam satu kotak ada 30 uncang berharga rm60.00 (harga ahli). Uncang direndam dalam secawan air dalam 5 minit. Lepas itu uncang teh boleh disimpan dalam peti sejuk. Selagi ada warna dan rasa ianya masih boleh digunakan. Jadikanlah sebagai minuman harian.
Kalau nak lagi cepat turun berat badan anda boleh minum bersama Nutrastart. Ianya perasa coklat dan boleh ditambah dengan buah2an dan quarker oat. Sesiapa yang tak boleh kawal makan elok sekali ambil nutrastart ini kerana ianya mengenyangkan. 

Sesiapa yang berminat boleh tel saya ditalian 0197741234.

0 comments:

Post a Comment